reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Majerechová

Jana Majerechová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zhovorčivá dievčina z konca sveta,kde sa takmer nič nedeje, pokojne si žijem, študujem, mám tri práce, nie žeby som sa sťažovala.Vyhovuje mi to tak.Nemám veľa priateľov a teda nechodím každý večer na pivo alebo kávičky s kamoškami vystavovať sa po nákupných centrách aby si ma niekto všimol a pozval ma na rande...To naozaj nie som ja.Som jednoducho obyčajná ženská čo má rada krásu, svoju rodinu a predovšetkým svoj život a ktorej nechýba úsmev na tvári.Pochádzam zo skromných pomerov ale zato disponujem veľkou zásobou pozitívnej energie a nezľaknem sa žiadnej výzvy.Baví ma ľudí motivovať a radiť im ale čo je najdôležitejšie počúvať ich.Mnohí si myslia,že som občas príliš chladná a bezcitná,možno ale doterajšie skúsenosti ma naučili byť silnou osobnosťou a až vtedy sa nám otvoria práve tie dvere,ktoré hľadáme. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu